Polskie Muzeum Reklamy

Od początku lat dziewięćdziesiątych z mozołem kolekcjonujemy różne przejawy polskiej aktywności reklamowej. Od trzech lat aktywnie uczestniczymy w cyklu wystaw warszawskiej Nocy Muzeów, koncentrując się na ekspozycjach prezentujących polskie reklamy okresu międzywojennego.

Manifest Polskiego Muzeum Reklamy dowodzi między innymi: „…jak kiedyś, tak i dziś reklama – piękna graficznie, wyrafinowana językowo, ale i zgrzebna, anachroniczna i marna – jest świadectwem pragnień i marzeń potencjalnej klienteli. Staje się drogowskazem w pogoni za wiecznym zdrowiem, pięknem i lepszym życiem jej współczesnych; „…reklama nie musi być głupia, kłamliwa i natrętna. Jeśli zbudujemy rzetelny fundament, wesprą się na nim pokolenia twórców i odbiorców – wzajemnie swoje role i potrzeby rozumiejąc. I uczynią z tej budzącej często negatywne dziś emocje rozkrzyczanej formy, sztukę prawdziwą – użytkową”.

Zapraszamy do obejrzenia video relacji ze współpracy Warszawskiej Szkoły Reklamy i Polskiego Muzeum Reklamy przy okazji Nocy Muzeów 2014 i 2012!

2014

2012

Oceń film:

Polskie Muzeum Reklamy

  • Aktualnie 5.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Ocena: 5.0/5 (1 głos)