Za nami inauguracja cyklu "Ramię w Ramię o Reklamie"

≡ 19 kwiecień, 2016

W piątek 15 marca 2016 r. w Warszawskiej Szkole Reklamy odbyła się inauguracja długo oczekiwanego cyklu „Ramię w Ramię o Reklamie”. Wydarzenie organizowane przez agencję kreatywną SlowArt zgromadziło w sali nr 5 pasjonatów polskich kampanii reklamowych.

I edycja Ramię w Ramię o Reklamie 15.04.2015

Prowadzący Andrzej Sągin przedstawił zaproszonych ekspertów. W ich rolę wcielili się blogerzy związani z marketingiem - Artur Roguski (Why So Social) i Irena Mrozek (Zjadamy Reklamy), psychologowie Anna KmiecikDominika Surała (obie Mała Psychologia) oraz oczywiście prezes Artur Waczko. Publiczność została poinformowana, że tego wieczoru planowanych jest wyświetlenie 20 polskich spotów reklamowych, które były emitowane w mediach w 2016 roku. Wybrane reklamy zostały wcześniej dobrane w pary i przydzielone do jednej z dziesięciu kategorii. Obejrzeliśmy więc pojedynki marek z branży farmaceutycznej i spożywczej, reklam niskobudżetowych, kampanii społecznych, promocji konkursów, ambient marketingu oraz spotów nawiązujących do dzieciństwa. Po każdym zaprezentowanym zestawie filmów eksperci przechodzili do ich analizy i oceny. Do dyskusji chętnie włączała się również publiczność, która finalnie wybierała zwycięzców.

Ożywione rozmowy, zabawne przemyślenia i zaskakujące spostrzeżenia zdały się nie mieć końca. Nic więc dziwnego, że czas przeznaczony na spotkanie minął w mgnieniu oka. Zaangażowanie naszych specjalistów w dyskusję było tak duże, że tego wieczoru udało się omówić jedynie połowę z przygotowanych reklam. Na zakończenie firma Newspoint zajmująca się monitoringiem mediów przedstawiła publiczności statystyki dotyczące omówionych przez nas spotów, wzbogacone o najciekawsze komentarze internautów.

Pierwsza edycja Ramię w Ramię o Reklamie utwierdziła nas w przekonaniu, że jest to inicjatywa, której brakuje w warszawskim środowisku reklamowym. Ciekawa formuła spotkania w połączeniu z przykuwającymi uwagę gośćmi gwarantuje wartościowe spędzenie czasu i stwarza ogromny potencjał na kolejne edycje. Mamy nadzieję, że uda się nimi zainteresować nie tylko pasjonatów reklamy, ale będą także regularną okazją do spotkań ludzi pracujących na co dzień w branży reklamowej. - wyjaśnia Adrian Madziar specjalista ds. marketingu.

Oceń:

Za nami inauguracja cyklu "Ramię w Ramię o Reklamie"

  • Aktualnie 5.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Ocena: 5.0/5 (1 głos)