Bierzemy pod lupę reklamy nagrodzone na Effie Awards 2016

≡ 08 listopad, 2016

W czwartek 24 listopada o godzinie 18:00 w Warszawskiej Szkole Reklamy odbędzie się kolejna odsłona Ramię w Ramię o Reklamie. Tematem piątej edycji będą reklamy wyróżnione na Effie Awards 2016, czyli najważniejszym konkursie marketingowym w Polsce.

5. Ramię w Ramię o Reklamie: Effie Awards 2016

Kampanie nagradzane w Effie to takie, które łączą ze sobą kilka kluczowych elementów marketingu takich jak planowanie strategiczne, badania rynku, planowanie i zakup mediów, kreację oraz obsługę klienta. Wyróżniają się przede wszystkim efektywną współpracą pomiędzy agencją a klientem oraz wspólnym dążeniem do osiągnięcia jak najlepszych rezultatów na rynku dla reklamowej marki.

Tegoroczna gala wręczenia nagród Effie odbyła się 24.10.2016 w Teatrze Wielkim Opera Narodowa w Warszawie. Eksperckie jury składające z prezesów i dyrektorów największych firm, reprezentantów agencji marketingowych, specjalistów od reklamy, niezależnych ekspertów oraz przedstawicieli biznesu oceniło kampanie pod kątem czterech kryteriów: wyzwania strategicznego, idei komunikacyjnej, jej rozwinięcia w działania reklamowe oraz efektów tej komunikacji. Ostatecznie nagrodzono 79 kampanii w 24 kategoriach.

Podczas piątej edycji Ramię w Ramię o Reklamie przeanalizujemy 10 z nich, które uznaliśmy za najciekawsze. Przypominamy, że spotkanie ma otwarty charakter otwarty i jest bezpłatne, jednakże wymagana jest wcześniejsza rejestracja (pobierz darmowy bilet). Zapraszamy więc wszystkich pasjonatów marketingu, także tych spoza naszej szkoły!

Oceń:

Bierzemy pod lupę reklamy nagrodzone na Effie Awards 2016

  • Aktualnie 5.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Ocena: 5.0/5 (1 głos)