WSR patronem konkursu filmowego "Zawsze ciekawi. Ojciec i Syn" z okazji 30-lecia Discovery

≡ 01 lipiec, 2015

1 lipca ruszył konkurs z okazji 30-lecia Discovery pod hasłem „Zawsze ciekawi. Ojciec i Syn”. Warszawska Szkoła Reklamy, objęła patronatem inicjatywę. Tym samych zachęcamy naszych Słuchaczy do aktywnego udziału w konkursie.

30-lecie Discovery, konkurs - nakręć film: Zawsze ciekawi. Ojciec i syn.

Aby wziąć w nim udział, należy nakręcić 60. sekundowy film o tym, jak ojciec i syn inspirują się do wspólnych przygód, poznają świat, a dzięki temu także siebie. Ideą konkursu jest pokazanie, jak doświadczenie miesza się ze świeżością spojrzenia, rozsądek z odwagą, a wiedza z ciekawością.

Uczestnicy mogą nadsyłać swoje filmy do 13 września za pośrednictwem specjalnej platformy konkursowej TLUMTLUM.PL, wybierając jedną z dwóch kategorii: dla profesjonalistów lub amatorów.

Łączna pula nagród to 30 000 złotych.

Nagrody dla Profesjonalistów:

Nagrody dla Amatorów:

Zwycięskie filmy zostaną zaprezentowane podczas drugiego dnia łódzkiego festiwalu Filmteractive 24 września oraz na kanale Discovery Channel.

Oceń:

WSR patronem konkursu filmowego "Zawsze ciekawi. Ojciec i Syn" z okazji 30-lecia Discovery

  • Aktualnie 5.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Ocena: 5.0/5 (1 głos)