Za nami III już edycja projektu Ramię w Ramię o Reklamie.

≡ 23 czerwiec, 2016

W środę 15 czerwca po raz kolejny mieliśmy okazję spotkać się przy lampce wina, aby wspólnie z ekspertami branży reklamowej przedyskutować silne i słabe strony 10 spotów telewizyjnych, podzielonych na dwie kategorie.

Plakat 3. Ramię w Ramię o Reklamie 15.06.2016

Tym razem wykorzystaliśmy zbliżający się okres wakacji i postawiliśmy na spoty biur podróży oraz reklamy skierowane do młodzieży. O godzinie 18:00 sala numer 5 Warszawskiej Szkoły Reklamy była wypełniona po brzegi, a prowadzący Andrzej Sągin mógł rozpocząć spotkanie przedstawiając naszych ekspertów. Tym razem naszymi gośćmi byli Sławomir Skowerski (senior copywriter z agencji marketingowej GoldenSubmarine), Marcin Stolarz (dyrektor agencji performance Affizzy.com) oraz Artur Waczko (założyciel i prezes Warszawskiej Szkoły Reklamy).

3. Ramię w Ramię o Reklamie 15.06.2016

W pierwszej części spotkania skupiliśmy się na przeglądzie reklam wakacji największych polskich biur podróży: Itaki, TUI, Grecos, Rainbow oraz Neckermanna. Ostatnia z nich przedstawiała tańczącego chłopca przy basenie, oferowała wyjazd każdego dziecka już od 500 zł i okazała się zwyciężyć w głosowaniu publiczności. Po przerwie obejrzeliśmy spoty adresowanie do młodzieży takich marek jak: Crunchips, Tiger, Fanta, Big Milk i Cappy. Zgromadzeni na sali za najlepszą uznali kreację producenta lodów, pokazującą radość nastolatków po znalezieniu „szczęśliwego patyka”. Na koniec już tradycyjnie firma Newspoint, przedstawiła nam najbardziej barwne komentarze dotyczące omówionych reklam, które pojawiły się wśród internautów.

Cieszymy się, że projekt Ramię w Ramię o Reklamie, zyskuje coraz większą popularność i przyciąga coraz więcej publiczności, która aktywnie włącza się do dyskusji. Z edycji na edycje, sala wypełnia się nowymi twarzami, a my liczymy na to, że tendencja ta zostanie z nami podczas kolejnych spotkań.

Oceń:

Za nami III już edycja projektu Ramię w Ramię o Reklamie.

  • Aktualnie 5.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Ocena: 5.0/5 (1 głos)