Reklama Prasowa

Projektowanie reklam prasowych to zajęcia w trakcie których słuchacze i studenci realizują zadania inne niż na większości zajęć twórczych. Prace semestralne (zaliczeniowe) mają bowiem charakter komercyjny. Powstają na podstawie briefów. Ich zadaniem jest więc nie tylko “podobanie się”, ale także przekazanie pewnych informacji i osiągnięcie celu perswazyjnego, czyli przekonanie odbiorców komunikatu reklamowego do określonych działań, sprowokowanie ich do pewnych przemyśleń, skłonienie do zmiany postawy bądź wyobrażenia na temat produktu, marki, firmy. Wszystkie elementy przekazu poza logo marki, a więc nie tylko elementy ilustracyjne, ale także tekstowe (nagłówki, treść, slogany) są wykreowane przez autorów prac.

Tworzenie prasowego przekazu reklamowego nie jest jednak łatwe, wymaga połączenia wielu umiejętności, nie tylko technicznych. Odbywa się bowiem na trzech różnych poziomach: stricte kreatywnym (koncepcji, idei, pomysłu), wizualnym (art directoring) i językowym (copywriting). Przy tym nie jest to twórczość dowolna i swobodna, jak typowa działalność artysty, gdzie właściwie wszystko zależy od jego pomysłu. Autor reklamy musi dostosować się do szeregu wymogów strategicznych i graficznych zawartych w briefie, napisanym lub zaakceptowanym wcześniej przez klienta-reklamodawcę.

Adelina Jędruszak SGII • reklama prasowa • wykł. Sławomir Wojtkowski
Anna Lange SGII • reklama prasowa • wykł. Sławomir Wojtkowski
Nell Wicher SGII • reklama prasowa • wykł. Sławomir Wojtkowski
Klaudia Szydło SGII • reklama prasowa • wykł. Sławomir Wojtkowski Autor: Bartosz Klimaszewski, Reklama Prasowa Autor: Anna Brożek, Reklama Prasowa Autor: Hubert Uberman, Reklama Prasowa Autor: Martyna Basek, Reklama Prasowa Autor: Aleksandra Lipińska, Reklama Prasowa Autor: Michał Chmielewski, Reklama Prasowa Autor: Martyna Zarembska, Reklama Prasowa Autor: Krzysztof Budziejewski, Reklama Prasowa
Autor: Marta Chróstowska, Reklama Prasowa

Dwa lata temu, będąc studentką Politechniki Warszawskiej, zapisałam się do WSR na projektowanie graficzne. Była to jedna z moich najlepszych decyzji. Rok później dostałam pracę jako grafik i od tego czasu zarabiam na tym, co faktycznie lubię robić. Lubię minimalizm i prostotę, a moim ulubionym obszarem graficznym jest działalność plakatowa. Moim marzeniem jest zostanie dyrektorem kreatywnym.
 
Marta Chróstowska
Projektowanie graficzne

Zobacz więcej rekomendacji →

 
Autor: Karolina Szadkowska, Reklama Prasowa Autor: Kacper Tarapata, Reklama Prasowa Autor: Justyna Madej, Reklama Prasowa Autor: Jreneusz Pogroszewski, Reklama Prasowa Autor: Karolina Rzepnikowska, Reklama Prasowa Aleksandra Lipińska PGzI • reklama drukowana • wykł. Aneta Siejka Dominika Jezierska SGzI • reklama drukowana • wykł. Aneta Siejka Justyna Barczykowska PGI • reklama drukowana • wykł. Aneta Siejka Katarzyna Kowalczyk PGzI • reklama drukowana • wykł. Aneta Siejka Katarzyna Kowalczyk PGzI • reklama drukowana • wykł. Aneta Siejka Olga Borys PGzI • reklama drukowana • wykł. Aneta Siejka Daniel Krakowiak FotoI • reklama drukowana • wykł. Aneta Siejka Patrycja Paszta SGzII • reklama prasowa • wykł. Sławomir Wojtkowski Paweł Błażewicz SG II • reklama prasowa • wykł. Sławomir Wojtkowski Monika Kołak SG II • reklama prasowa • wykł. Sławomir Wojtkowski Katarzyna Piechotka SGz II • reklama prasowa • wykł. Sławomir Wojtkowski Klaudia Kamińska SGz II • reklama prasowa • wykł. Sławomir Wojtkowski

Wykładowcy prowadzący zajęcia z reklamy prasowej: Aneta SiejkaSławek Wojtkowski.

Oceń galerię:

Reklama Prasowa

  • Aktualnie 5.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Ocena: 5.0/5 (3 głosy)