Jakub Półtorak

Asystent Managera Szkoły

Asystent Managera Szkoły

Jakub PółtorakAbsolwent filmoznawstwa na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie, reżyserii w Akademii Filmu i Telewizji w Warszawie oraz studiów UX na SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny.

Działalność filmowa

Jako student był współzałożycielem DKF „Stalker” działającego w Instytucie Psychologii UJ w Krakowie. Zajmował się krytyką filmową. Tekst napisany wspólnie z Sewerynem Rudnickim pt. „Męskim okiem: dialektyczne ciało Moniki Bellucci” został wyróżniony na konkursie im. Krzysztofa Mętraka w 2005 r. i ukazał się w antologii pt. „Filmowe fascynacje” (2006) pod red. Piotra Zwierzchowskiego.

Działa czynnie w kinie niezależnym (głównie krótkie metraże fabularne) od 1998 r. jako reżyser, scenarzysta, aktor i producent
Od 2010 należy do Stowarzyszenia Film 1, 2 i Federacji Niezależnych Twórców Filmowych.

Działalność multimedialna i telewizyjna

Od 2007 pracuje w branży medialnej w Warszawie. W latach 2007–2013 współtworzył warszawską redakcję pierwszej polskiej darmowej telewizji internetowej – Interia TV działającej na portalu Interia.pl, a także współpracował z radiem RMF FM, tworząc video na portal radia RMF24.pl między innymi dla takich audycji, jak Przesłuchanie czy Kontrwywiad.

W latach 2013–2016 pracował dla Studio Miniatur Filmowych w Warszawie jako spec. ds. promocji w internecie, dzięki jego staraniom SMF było pierwszym polskim studiem filmowym, które zaczęło udostępniać swoje filmy bezpłatnie w całości na swoim kanale filmowym w serwisie społecznościowym YouTube.

Od 2016 do 2017 r. pracował w Polskich Mediach Cyfrowych jako kierownik działu produkcji telewizyjnej i multimedialnej, gdzie nadzorował m.in. projekt pierwszej w Polsce telewizji o profilu prawniczym – Prawo24.TV. Od 2017 do 2021 pełnił funkcję kierownika produkcji w domu produkcyjnym – Digital Knowledge Village.

Przygoda z WSR

W Warszawskiej Szkole Reklamy pełni rolę asystenta managera uczelni i do jego działań należy min. udrożnienie i koordynowanie wewnętrznych procesów komunikacyjnych pomiędzy pracownikami, studentami a wykładowcami szkoły. Do jego zadań należy też dbanie o markę szkoły - jej rozpoznawalność, czytelność i klarowność.

Kontakt:

Oceń:

Jakub Półtorak

  • Aktualnie 5.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Ocena: 5.0/5 (1 głos)