Agnieszka Bakiensztos

Teoria i praktyka reklamy

Agnieszka BakiensztosJestem związana z reklamą i mediami od ponad 20 lat. Zaczynałam jako media planner w domu mediowym OMD przechodząc przez kolejne szczeble zawodowe. Stworzyłam i rozwijałam m.in. autorski program edukacyjny OMD School. W końcu przeszłam na stronę wydawcy – do firmy AMS, lidera rynku reklamy zewnętrznej w Polsce.

W AMS zajmuję się głównie marketingiem B2B, tworząc i wdrażając strategie marketingowe, kampanie reklamowe, a także działania z zakresu promocji i PR. Specjalizuję się w szeroko pojętych działaniach kontent marketingowych, których efekty można znaleźć nie tylko w sieci, ale i na cyfrowych nośnikach Out-of-Home w całej Polsce. Odpowiadam za budowę tożsamości i wizerunku AMS. Uwielbiam badać potrzeby Klientów i rozwijać ich pozytywne doświadczenia w obcowaniu z marką. Jestem także autorką publikacji na tematy związane z marketingiem, reklamą zewnętrzną, promocją i komunikacją marketingową.

Gdybym nie weszła w świat reklamy i marketingu, to pewnie uczyłabym w szkole matematyki. W wolnych chwilach udzielam korepetycji z tego przedmiotu dzieciom bliskich znajomych i to z niemałymi sukcesami. Zresztą uczenie innych zawsze sprawiało mi dużo przyjemności. Uważam, że obok merytoryki ważna też jest forma przekazywania wiedzy, dlatego staram się, aby na moich zajęciach nie było nudy.

W WSR prowadzi zajęcia z:

Oceń:

Agnieszka Bakiensztos

  • Aktualnie 4.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Ocena: 4.0/5 (5 głosów)