Kinga Wasiak

Strategia reklamy i PR, od 2018

WSBMiR stawia przede wszystkim na praktykę. Jest to według mnie najcenniejsza cecha.

Kinga Wasiak - rekomendacjaMając 16 lat nie myślałam, że już będę wiedziała w jakim kierunku chce się kształcić. Po dobrym wyborze Technikum jeszcze lepszym wyborem była Uczelnia WSBMiR na kierunku Strategia reklamy i public relations. Nauka tu otworzyła mi oczy na wiele ważnych zagadnień nie tylko związanych z marketingiem, reklamą, lecz także po części z grafiką. Przyczyniło się to do kształcenia na różnych płaszczyznach, bycia bardziej kreatywną oraz do tworzenia swoich autorskich prac.

Aktualnie kończę 2 rok na kierunku strategia reklamy. Czas na uczelni leci aż za szybko i z niecierpliwością czekam na ostatni rok podsumowujący całą wiedzę, którą miałam szansę przyswoić. WSBMiR stawia przede wszystkim na praktykę. Jest to według mnie najcenniejsza cecha. Dodatkowo nie spotkałam się nigdzie w innej placówce by wykładowcy podchodzili do każdego studenta indywidualnie oraz by kontakt z nimi był można powiedzieć na stopie koleżeńskim. Jest to niesamowite i wprowadza doskonałą atmosferę.

W przyszłości chciałabym być strategiem reklamy. Pasja narodziła się jak wcześniej wspominałam w Technikum Poligraficznym w Warszawie, gdzie dostarczono mi dużo wiedzy teoretycznej jak i praktycznej.

W WSBMiR jak na razie najbardziej zainteresowały mnie wykłady z Anną Karczmarek, która jak możecie się domyślać prowadzi przedmiot - strategia reklamy. Jest młodą osobą, która na bieżąco pracuje w danym kierunku. Przekazuje dużo kreatywnych i cennych rzeczy, które pozwolą zacząć prace w niedalekiej przyszłości na wysokim poziomie. Robimy duże, złożone projekty, opracowujemy briefy docelowych klientów, analizujemy rynek. Prace te pozwalają nam na stworzenie własnego portfolio. Obecnie szukam dobrego stażu i dalej rozwijam swoje pasję jaką jest również grafika. Myślę, że dzięki WSBMiR szybko rozpocznę swoją ścieżkę kariery.


Oceń:

Kinga Wasiak

  • Aktualnie 4.54/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Ocena: 4.5/5 (13 głosów)