13 sierpnia 2016 r. o 12:00 Dzień Otwarty: marketing muzyczny

≡ 09 sierpień, 2016

W sobotę 13 sierpnia kolejna dogodna okazja na odwiedzenie Warszawskiej Szkoły Reklamy. O godzinie 12:00 rozpocznie się Dzień Otwarty, którego gospodarzem będzie Prezes Artur Waczko.

Dzień Otwarty 13 sierpnia 2016 r. - Marketing muzyczny

Po części związanej z przedstawieniem oferty edukacyjnej szkoły, rozpocznie się wykład Kamila Jaczyńskiego, znanego szerzej jako Jakuza z wytwórni Wielkie Joł. Opowie on o marketingu w branży muzycznej oraz o jego znaczeniu w działalności artystycznej i biznesowej. Zaprezentuje szereg nowoczesnych platform komunikacji, przeznaczonych zarówno dla twórców, jak i menedżerów.

Kamil Jaczyński

Kamil JaczyńskiAnimator sportu i kultury. Specjalista do spraw public relations i marketingu muzycznego. Członek Akademii Fonograficznej. Dyrektor wykonawczy w wytwórni muzycznej Wielkie Joł. Wykładowca w Akademii Menedżerów Muzycznych i na studiach podyplomowych w Instytucie Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk. Z kulturą Hip-Hop związany jest niemalże od początku jej zaistnienia w Polsce. Jeden z twórców projektu Poezja Miejska Rap finansowanego ze środków Narodowego Centrum Kultury w ramach programu „Promocja języka polskiego” i kampanii społeczno-edukacyjnej „Ojczysty - dodaj do ulubionych”. Jeden z autorów “Antologii Polskiego Rapu” wydanej nakładem Narodowego Centrum Kultury. Inicjator ogólnopolskiego cyklu paneli dyskusyjnych “Piractwo, czy dozwolony użytek” poruszających tematykę prawa autorskiego, własności intelektualnej oraz nowoczesnego modelu zarządzania kulturą. Jest również wykładowcą teorii kultury Hip-Hop w Hip Hop Akademii - projekcie edukacyjnym powołanym do życia przez Wytwórnię Wielkie Joł oraz formację taneczną SonicDance i Służewski Dom Kultury. Swoje artykuły publikował między innymi w: Ślizgu, Dosdedos, Bleku i magazynie studenckim Dlaczego. Niegdyś redaktor portalu HIP-HOP.PL - największego serwisu o tej tematyce w Polsce, sędzia ogólnopolskich bitew w stylu wolnym - WBW. Ma na swoim koncie pracę w takich potentatach branży reklamowej jak CR-Media, Adnet oraz Sabela Media Polska. W wytwórni muzycznej Wielkie Joł odpowiedzialny jest za Public & Media Relations, koordynację i nadzór działań medialnych, wydawniczych projektów muzycznych i wizualnych. Jest producentem wykonawczym m.in. takich bestsellerów jak płyta formacji Warszafski Deszcz “Powrócifszy”, czy Tede “Ścieżka Dźwiękowa”. Ponadto jest współautorem koncepcji oprawy muzycznej widowiska teatralnego 12 Ławek (reż. Jarek Staniek) prezentowanego na deskach Teatru Muzycznego w Gdyni.

Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych na Szolc-Rogozińskiego 3!

Warto zobaczyć:
Oceń:

13 sierpnia 2016 r. o 12:00 Dzień Otwarty: marketing muzyczny

  • Aktualnie 5.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Ocena: 5.0/5 (1 głos)