1 lipca ruszył konkurs z okazji 30-lecia Discovery pod hasłem „Zawsze ciekawi. Ojciec i Syn”. Warszawska Szkoła Reklamy, objęła patronatem inicjatywę. Tym samych zachęcamy naszych Słuchaczy do aktywnego udziału w konkursie. Swoje filmy można nadsyłać do 13 września.
Rusza lipcowy cykl Dni Otwartych WSR połączony z bezpłatnymi warsztatami. W tym miesiącu zaplanowaliśmy sześć spotkań. Zainteresowanych Warszawską Szkołą Reklamy serdecznie zapraszamy!
Warszawska Szkoła Reklamy we współpracy z Teatrem Kamienica zrealizowała krótki materiał filmowy ukazujący próbę spektaklu pt. “Kolacja na cztery ręce”.
Warszawska Szkoła Reklamy rozpoczęła, na YouTube i Facebooku, kampanie WSR OSTRZEGA! w której zwracamy uwagę na problem dużego bezrobocia wśród młodych.
17 czerwca 2015 r., o godzinie 19:00 w Mazowieckim Instytucie Kultury (ul. Elektoralna 12, Warszawa) odbędzie się wernisaż posemestralnej wystawy prac Słuchaczy i Studentów WSR.