Po ukończeniu specjalizacji Strategia reklamy i public relations będziesz potrafić: planować i realizować projekty związane z reklamą, Public Relations lub pracą rzecznika prasowego; organizować kampanie reklamowe i promocyjne, budżetować je, pozyskiwać i kontraktować
Po ukończeniu specjalizacji Wizaż i charakteryzacja będziesz potrafić: Umiejętnie wykonywać profesjonalne makijaże na wszystkie okazje; kreować charakteryzacje filmowe, teatralne i eventowe dostosowane do wymogów scenariuszy;
Po ukończeniu specjalizacji Animacja będziesz potrafić: projektować i przygotować prace o różnym charakterze (np. reklamy, scenariusze, filmy), posługiwać się metodami i technikami graficznymi, fotograficznymi oraz animacją 2d i 3d; stworzyć film animowany – od fazy koncepcyjnej, poprzez scenariusz, reżyserię,
Po ukończeniu specjalizacji Realizacje intermedialne będziesz potrafić: wykorzystać nowoczesne technologie przy realizacji własnych koncepcji artystycznych; kreować i realizować projekty intermedialne wykorzystując innowacyjne techniki i metody;
Po ukończeniu specjalizacji Produkcja filmowa i telewizyjna będziesz potrafić: zorganizować cały proces produkcji filmowej, telewizyjnej lub reklamowej; analizować scenariusze, scenopisy i na tej podstawie przygotować produkcję, uwzględniając wszystkie wymagania projektu;